PODPORA SOFTWARE
SMLOUVA SERVISU SOFTWARE
Poskytování podpory síti uživatelů České a Slovenské republiky je zajišťováno v časech běžné denní pracovní doby.
Zvýšená podpora a pohotovost ve dnech pracovního volna, o svátcích, mimo pracovní dobu a v nočních hodinách je poskytována na základě podmínek stanovených v Servisní smlouvě.
Pro tento účel jsou k dispozici pevné telefonické linky a prostředky a nástroje mobilní komunikace (skype, whatsapp) viz. Kontakt.
Možnosti individuální podpory a servisu software
- hot line v běžnou pracovní dobu od 7.00 do 15.00 hod- hot line mimo běžnou pracovní dobu na mobilu od 15.00 do 19.00 hod- hot line ve dnech pracovního volna a o svátcích- servisní zásah vzdálenou správou- servisní zásah na pracovišti provozovatele- aktualizace sw a číselníků dle legislativy- distribuce úprav, oprav, nových verzí oprávněným přístupem na web- avíza informací pro uživatele- vyšší verze sw; rozšířená funkcionalita- vývojové práce vyžádaných uživatelských úprav- vzdálená správa aplikací- ukládání, zálohování a údržba dat- skype podpora atd. podle potřeb a přání uživatele
Vzor: Smlouva servisu/podpory software zde k dispozici >>